Facebook aguasdemondariz Twitter @YoAguaMondariz Pinterest aguasdemondariz Flickr mondarizenelmundo Youtube AguasMondariz Instagram aguasdemondariz
 Aguas de Mondariz lanza una nueva campaña publicitaria con su agua mineral natural como protagonista.

Están en:

Aguas de Mondariz lanza una nueva campaña publicitaria con su agua mineral natural como protagonista.

19-06-2017

 

Con el claim “Inmejorable. La mejor agua del mundo”, Mondariz resalta la excelente calidad de su agua, avalada por dos premios Diamonds Taste Awards del iTQi de Bruselas, galardones que no posee ninguna otra agua mineral en el mundo.   

Aguas de Mondariz lanza su nueva campaña de publicidad centrada en su agua mineral natural con un claim rotundo y directo. “Mondariz Inmejorable. La mejor agua del mundo” con lo que resalta su excelencia, calidad y sabor. Propiedades refrendadas por el iTQi de Bruselas, el Instituto Internacional de Sabor y Calidad (International Taste & Quality Institute), que le otorgó dos premios Diamond a Aguas de Mondariz, en los años 2015 y 2016, por sus dos aguas, con gas y sin gas, convirtiéndose así en la única marca de agua del mundo en obtener estes dos galardones, tras una cata a ciegas realizada por más de 200 expertos en restauración.

La campaña está conformada por un spot de 30” que se emitirá en la TVG y en televisión online de los principales grupos de comunicación como MiTele eAtresmedia, Youtube y JustPremium. Junto con el anuncio, la campaña se refuerza con publicidad exterior con presencia en vallas, mupis, autobuses y marquesinas.

El spot de televisión presenta un imagen cercana y positiva, con escenas cotidianas que transmiten al espectador una visión positiva de esta marca que tiene más de 140 años de vida. A auga é a principal protagonista, unha auga inmellorable cunhas propiedades únicas e unha calidade excelente, pero no spot tamén destacan os refrescos Mondariz, elaborados con auga de Mondariz e sen azucres, e se presenta un novo produto da gama de néctares. Trátase de Mondariz Frutas Impulsa, con magnesio e sen azucres engadidos, que axuda a reducir o cansanzo e a fatiga. No que respecta ás pezas gráficas da campaña, preséntase un bodegón de produtos Mondariz onde a auga é a protagonista, acompañada dos refrescos Premium da marca.

O claim fai referencia a esa distinción da auga mineral de Mondariz que xoga ademais coa vantaxe fronte a outras marcas polas súas propiedades mineromedicinais, unha característica que posúen moi poucas augas en España e que contribúe a manter e mellorar a saúde de quen a consume. Unha auga de propiedades inimitables coa que se elaboran outros produtos da marca galega, como son os seus refrescos: Mondariz Premium Cola, Mondariz Té Premium e Mondariz Sport (dispoñible en sabores cítrico e laranxa), refrescos que se comercializan en lata de 33 cl, vidro e pet.

Con esta campaña Aguas de Mondariz reforza o seu posicionamento no mercado, destacando a calidade, as propiedades e a garantía dos seus produtos. Tradición e modernidade van xuntas proxectando unha imaxe dunha marca que soubo avanzar e adaptarse ás novas necesidades dos consumidores, sen esquecer as súas orixes.

 

peso: 
5
fecha: 
Lun, 2017-06-19
catalogo_destacado: 
No
 
 
 

comentarios

© 2009 Aguas de Mondariz Fuente de Val S.L. Todos los derechos reservados. Condiciones generales.